Digitālais mārketings ir būtiska mārketinga aktivitāšu daļa, kas nodrošina uzņēmuma izaugsmi un zīmola atpazīstamību. Veidot mārketinga stratēģiju vietējam tirgum ir krietni vien vieglāk, nekā eksportam. Tomēr ir veidi kā šo uzdevumu paveikt ar lieliskiem rezultātiem un popularizēt zīmolu ārpus valsts robežām.
Apgūsti DIGITĀLO MĀRKETINGU 2020 GADĀ UN UZZINI TENDENCES
Nozare: Mārketings un tirdzniecība.
Profesionālās pilnveides izglītības programmas nosaukums: Digitālais mārketings.
Prasības attiecībā uz iepriekš iegūto izglītību: Vidējā izglītība.
Profesionālās izglītības programmas īstenošanas ilgums: 160 ak.st.
Profesionālās izglītības ieguves forma: KLĀTIENE (Teorija 55 ak.st. , Praktiskās mācības 105 ak.st.)
Izglītības dokuments, kas apliecina profesionālās izglītības programmas apguvi: Apliecība par profesionālās pilnveides izglītību.
1. Sniegt izpratni un priekštatu par digitālā mārketinga definīciju , teorētiskiem un praktiskiem pamatiem digitālajā vidē.
2. Sniegt teorētiskas zināšanas un praktiskās iemaņas digitālā mārketinga aktivitāšu organizēšanā, elektroniskās vides priekšrocību izmantošanā mārketingā un uzņēmuma attīstībā.
3. Sniegt teorētiskas zināšanas un praktiskās iemaņas tiešsaistes rīku izmantošanā digitālo aktivitāšu vajadzbam.
4. Sniegt teorētiskas zināšanas un praktiskās iemaņas sociālo tīklu pārvaldībai digitalajā mārketingā un uzņēmuma attīstībai digitālajā vidē.
5. Sekmēt konkurētspējas paaugstināšanos darba tirgū.
Izglītības procesa rezultātā dot iespēju izglītojamajiem:
• Gūt daudzveidīgu pieredzi par digitālo projektu īpatnībām un veidiem.
• Gūt daudzveidīgu pieredzi par mājas lapas veidošanas mārketinga principiem un atslēgas vārdu izvēli, par digitālo projektu virzīšanas stratēģijām digitālajā vidē.
• Gūt daudzveidīgu mācību darba pieredzi, izmantojot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas.
Personas, kuras ikdienā vada un ir isaistītas ar IKT nozari, vēlas apgūt Digitālā mārketinga tirgus tendences 2020 gadā.
1. DIGITĀLĀ MĀRKETINGA DEFINĪCIJAS, TEORĒTISKIE UN PRAKTISKIE PAMATI
1.1.Digitālā mārketinga definīcija.
1.2 Mārketinga komunikācija digitālajā vidē.
1.3.Tiesiskie pamati digitālajā vidē.
2. DIGITĀLĀ MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS
2.1 Digitālā mārketinga stratēģijas.
2.2.Digitālā mārketinga komplekss.
3.INTEGRĒTA MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJA
3.1.Integrētā mārketinga komunikācija.
3.2.Digitālā mārketinga komunikācijas elementi.
4. TIEŠSAISTES RĪKI BIZNESAM
4.1. Tiešsaistes rīki uzņēmējdarbībai.
4.2.Google, kā mārketinga instruments.
4.3.Interneta vietnes analīze.
5.SOCIĀLO TĪKLU MĀRKETINGS
5.1.Sociālie tīkli.
5.2. Sociālo tīklu digitālā komunikācija.
5.3. Sociālo tīklu kontu menedžments un pārvaldība.
5.4.Sociālo tīklu analīze.
6.NOSLĒGUMA PĀRBAUDĪJUMS
6.1.Noslēguma pārbaudījums.
Pilna kursa cena: 400,00 EUR
Līdzfinansējums 10 % no pilna kursa cenas : 40,00 EUR
Cenā iekļauti izdales materiāli un apliecība par sekmīga profesionālās pilnveides izglītības programmas apgūšanu.
VAI
Rakstot: viaa@itagentura.lv
Zvanot: +371 28787189